R&N modding is looking for you for assetto corsa

Hallo,

Allereerst wil ik u bedanken om dit bericht te lezen.
2Het spijt me voor het lange bericht. con

wie is R & N:
Opgericht door Natascha en Roel, Wij zijn een kleine groep van 3 leden die auto's converteert naar AC, met toestemming van de eigenaren proberen we kunstwerken te maken. Dit voor zowel AC als voor ETS2. Natascha focust op ETS2 terwijl Roel en DeWhallace op AC. meer nog Natascha is de teamleider en Roel onze contactpersoon voor permissies.
https://www.facebook.com/rn.modding/

Okey, nu is R & N op zoek naar nieuwe en gemotiveerde bemanningsleden.
we zoeken naar:
- Skinner: Uw taak zal bestaan uit 1 heel eenvoudig ding, het maken van de skins voor onze auto's / vrachtwagens. We hebben al 2 mensen, 1 voor AC, 1 voor ETS2, maar we kunnen een helpende hand gebruiken voor de vele sjablonen die wachten. Omdat onze 2 skinners zeer bekwaam zijn in hun eigen spel, dus misschien kun je iets leren van 2, misschien zullen we van je een paar dingen leren?

- UV-mapper / Template maker: Om eerlijk te zijn, hebben we je hard nodig. eigenlijk weet niemand in ons team hoe te beginnen. Op dit moment proberen we andere moders te vinden die ons van tijd tot tijd kunnen helpen, maar we hebben echt een bemanningslid nodig dat hier goed in is.

- afbeelding 3d modler: modellen maken van enkele hoog gedetailleerde foto's, hoe moeilijk kan het zijn? Oké, ik begon samen met Roel met dat idee. een jaar later heb ik een paar stappen in het modelleren van dozen, maar dat is het niet voor de auto's die we willen maken, omdat er geen blauwdrukken zijn en Roel, nou ja, hij gaf het op, alles van 1ste punt tot laatste punt ging fout. Daarom zoeken wij jou, ja jij, jij die mooie auto's kunt maken. Nou ik hoop in een geval dat je, de bekwame meester, dit leest en er de tijd voor hebt.

U kunt altijd contact opnemen met voor meer informatie van voor een praatje.
rn.modding@gmail.com

De jouwe
Natascha, teamleider R & N

Last edited: